Інформація про заклад
Статут школи
Річний звіт про діяльність закладу
Емблема школи
Гімн школи
Найстарша школа в Помічній
Щасливі, що вчимося в ній,
Бо перша школа чарівна,
Як рідний дім для всіх вона.
Років дитячих світла мить,
Але так швидко час летить.
Найкращі ці шкільні роки,
Коли вчимося залюбки.
Приспів:
Школа одна така
Славна на всі віка.
Школа єднає нас
Кожен день і повсякчас.
Найкращі ці роки життя –
То шлях дитинства в майбуття.
Зростати справжніми людьми
Щодня навчаємося ми:
Любити, вірити, дружити,
У мирі з усім світом жити,
Науки всі опанувати,
Вкраїну рідну шанувати .
Приспів:
Девіз педагогічного колективу :
"У кожній дитині – Сонце!”.
Методична тема школи:
"Розвиток життєвої компетенції учнів в умовах особистісно зорієнтованого навчання"
Основа концепції закладу – особистісно-зорієнтований підхід до навчально-виховного процесу, що базується на:
Видається газета “Шкільна палітра”
Наші улюблені технології:
· Проектні технології
· Ігрові методики навчання
· Технології розвивального навчання
· Технології розвитку критичного мислення
· Технології ТРВЗ та ейдетики
· Інтерактивні технології
· Проблемне навчання
Вже 30 років діє шкільна програма “Обдаровані діти”.
З 2005 року проводимо “Бал Переможців” (Найяскравіші зірки сузір’я), на якому представляються учні—переможці різноманітних конкурсів, фестивалів, олімпіад.
Щороку наш заклад є базою для проходження практики студентів Кіровоградського державного педагогічного університету ім.Винниченка.
Наша школа в районні є опорною з проблеми: “Формування сучасної творчої особистості. Використання інтерактивних технологій в початковій школі. Викладання світової літератури”.
Ми є учасниками та переможцями інтерактивних конкурсів:
“Левеня”
“Соняшник”
“Кенгуру”
“Русский медвежонок”
“Геліантус”
“Кришталева сова”
“Колосок”
“Патріот”
"Олімпус"
"Лукоморье"
Нагороджено
НАВЧАЛЬНИЙ РІК | УЧНІВ | ЗОЛОТА МЕДАЛЬ | СРІБЛО | СВІДОЦТВО ОСОБЛИВОГО ЗРАЗКА |
2009 - 2010 | 477 | 5 | 6 | 5 |
2010 - 2011 | 460 | 5 | - | 5 |
2011 - 2012 | 442 | 5 | 2 | 3 |
2012 - 2013 | 432 | 3 | 3 | 6 |
Коментарi